ADIYAMANLILAR VAKFI BURS BAŞVURULARI (2014-2015)

Değerli gönüldaşlarımız ve öğrencilerimiz
Kendi eviniz gibi gördüğünüz vakfımız, hayırsever hemşehrilerimizin yardımları ile sizlerin ihtiyaçları arasında bir köprü görevi görerek burs hizmeti sunmaktadır. Dolayısıyla hemşehrilerimizin bize emanet ettiği bursları ihtiyaç sahibi ve başarılı öğrencilerimize ulaştırmak vakfımız için aynı zamanda vicdani ve hassas bir görevdir. Burs başvuru sürecinin uzun ve titiz olması da bu hassas görevin gereğidir. Bize emanet edilen her bursu başarılı, ihtiyaç sahibi Adıyaman’lı öğrencimize ulaştırmakla mükellefiz.

Burs başvurusunda bulunurken lütfen bu hassasiyetlerimizi ve görevimizin ağırlığını gözönünde bulundurup başvuru yapınız. Aşağıda yer alan Beş başvuru şartını taşıyorsanız burs başvurusunda bulununuz. Unutmayınız ki Beş başvuru şartını taşımayıp, burs başvurusunda bulunmanız mülakat ve burs başvurusunun diğer süreçlerinin yavaş ilerlemesine sebep olacak ve öğrenci arkadaşlarınıza rahatsızlık verecektir.

Yeni Eğitim ve Öğretim Yılının Hakkınızda Hayırlı Olması ve Başarı Dileklerimizle..........

 

ADIYAMANLILAR VAKFI BURS BAŞVURU ŞARTLARI

1. Adıyamanlı olmak: Başvuran öğrencinin veya babasının, dedesinin vb. kütüğünün Adıyaman görünmesi gerekmektedir. Kütüğü Adıyaman olmayıp doğum yeri Adıyaman görünenler Adıyaman’lı  sayılmayacaktır.

2. İstanbul’daki Üniversitelerde veya Adıyaman Üniversitesinde Öğrenci olmak: Özel Üniversitelerde okuyanların % 100 burslu okuyor olmaları gerekmektedir. Özel üniversitelerde ücretli okuyanlar,%75, %50, %25 burslu okusalar dahi burs başvurusunda bulunamazlar. İstanbul ve Adıyaman dışında okuyan öğrencilerimize kısıtlı bütçemizden dolayı burs desteği sağlayamamaktayız. Bu durumdaki öğrencilerimiz burs başvurusunda bulunamazlar. Uzaktan eğitim veya açıköğretim programlarına kayıtlı öğrencilerimize burs verilmemektedir.

3. Ön lisans veya lisans öğrencisi olmak: Yüksek lisans veya Doktora öğrencileri burs başvurusunda bulunamazlar.

4. Maddi desteğe muhtaç olmak: Burs başvurusunda bulunan öğrenci, burs almaya hak kazanırsa, maddi desteğe ihtiyacı olduğunu vakfımızın kendisinden isteyeceği belgelerle ispatlamak zorundadır.

5. Başarılı Olmak: Ara sınıflar için sözkonusu olan bir şarttır. Hazırlık okuyan öğrencinin, hazırlık sınıfını geçmiş olması gerekmektedir. Çok özel bir durumu veya mazereti olmayıp, zayıfı olan öğrenci burs başvurusunda bulunamaz.

 

 BURS BAŞVURU TAKVİMİ

Eski Bursiyerler için;
2013-2014 Eğitim Yılında Vakfımızdan burs alan öğrenci eski bursiyerdir. Adıyaman Üniversitesinde okuyan eski bursiyerlerimiz de bu adımları izleyecektir.

1. 13 Eylül-27 Eylül; İnternetten burs başvurusu; Başvuru çıktısı ile Başarı Durumunu Gösteren Belgenin (Transkript veya hazırlık sınıfını geçtiğini gösteren belge) vakfa teslimi,

Eski bursiyerlerimiz, başvuru çıktısı ile Başarı Durumunu Gösteren Belgeyi (Transkript veya hazırlık sınıfını geçtiğini gösteren belge) 27 Eylül tarihine kadar vakfımıza ulaştıracaklardır. Adıyaman Üniversitesindeki eski bursiyerlerimiz de sözkonusu belgeleri vakfımızın Adıyaman şubesine ulaştıracaklardır. Eski öğrencilerimizin değerlendirilmesi başvuru formu ve transkriptleri üzerinden yapılacaktır. Bu değerlendirme sonucu mülakata alınacak öğrenciler tespit edilecek ve ilan edilecektir, mülakata çağrılmayan eski bursiyerlerimizin bursları bu senede devam edecektir. Eski bursiyerlerden ayrıca belge istenmeyecektir.

2. Mülakata çağırılacak öğrencilerin ilanı

Geçen eğitim yılında vakfımızın etkinlikleri ve programlarına katılım durumuna göre, Başvuru formu ve transkript üzerinden yapılacak bu değerlendirme sonucu mülakata alınacak öğrenciler 30 Eylülden sonra ilan edilecektir. Zayıfı olan tüm öğrenciler mülakata çağrılacatır. İkiden fazla başarısız dersi olan öğrencilerin bursu kesilecektir. Bir veya iki zayıfı olan öğrencilerin durumu mülakatta yapılacak değerlendirme sonucu kesinleşecektir. Zayıfı olmadığı halde başvuru formu üzerinde yapılan değerlendirme sonucu eski bursiyer mülakata çağrılabilecektir.

3. Eski bursiyerlerin mülakatı

Eski bursiyerlerden olup mülakata çağrılan ve bursunun devam etmesi kararlaştırılan öğrenciden, evrak istenmeyecektir.

4. Bursiyer Listesinin Açıklanması

Eski bursiyerlerden olup mülakata çağrılan ve bursunun devam etmesi kararlaştırılan öğrencilerin ilanıdır.

5. İlk Burs Programı

İstanbulda okuyan öğrenciler için Vakfımızın Bağcılardaki Genel Merkezinde, Adıyamanda okuyan öğrenciler için ise programdan önce duyurulacak mekânda her ay burs programları düzenlenecek, olup bursiyerlerin katılımı mecburidir.

 

Yeni Bursiyerler için;
2013-2014 Eğitim Yılında Vakfımızdan burs almamış fakat daha önceki yıllarda burs almış öğrenci de yeni öğrenci sayılmaktadır.

1. İnternetten burs başvurusu

Başvuru web sayfasından, (www.adiyamanlilarvakfi.org.tr) yapılacaktır. İzlenecek adımlar aşağıda belirtilmiştir.

2. Soyadına göre mülakat günü ve saatinin ilanı

30 Eylülden sonra Web sayfamızdan ilan edilecektir.

3. Eski bursiyerlerin mülakatı

Mülakatlar Vakfımızın İstanbul Merkezinde ve Adıyaman Şubesinde yapılacak olup mülakat tarihleri daha sonra sitemizde duyurulacaktır.

4. Bursiyer Listesinin Açıklanması

Web sayfamızdan ilan edilecektir.

5. Evrak Teslimi

Daha sonra ilan edilecek evraklar Vakfımızın İstanbul merkezine ve Adıyaman Şubesi ulaştırılacaktır.

6. İlk Burs Programı

İstanbulda okuyan öğrenciler için Vakfımızın Bağcılardaki Genel Merkezinde, Adıyamanda okuyan öğrenciler için ise programdan önce duyurulacak mekânda her ay burs programları düzenlenecek, olup bursiyerlerin katılımı mecburidir.

Not: Adıyaman Üniversitesinde okuyan öğrencilerimizin burs başvuru süreci de yukarıdaki gibi olup, Vakfımızın Adıyaman Şubesi tarafından koordine edilmektedir. Adıyamandaki mülakat tarihi daha sonra sitemizde ilan edilecektir. Adıyamanlılar Vakfı Adıyaman Şubesi adresi: Ali taşı Mah.Atatürk Bulvarı.No: 138/1 Emirhan Apt. 0(416) 214 3444

 

WEB SAYFASINDAN BURS BAŞVURUSU YAPMAK İÇİN İZLENECEK ADIMLAR

1. Adım

Web sitemize üye panelinden, üyelik bilgilerini eksiksiz ve  büyük harflerle doldurarak üye olun. Üye olurken kullanıcı adınızı, e-mail adresiniz olarak kullanın ve şifrenizi belirleyin.

2. Adım

Üye panelinden üye girişi yapınız. Üye girişi yapar yapmaz ilk yapmanız gereken resminizi  profil resmini değiştir /ekle butonundan düzenlemek/eklemektir. (resminizin ismi  türkçe karakter olmaması gerekmektedir.  Örneğin;  web sitesine yükleyeceğiniz resmin ismi  aydın.jpg   değil aydin.jpg olması  gerekmektedir.) Fotoğraf eklemez iseniz mülakatta mutlaka yanınızda fotoğraf bulundurunuz.

3. Adım

Burs başvuru bölümünden burs formunu eksiksiz ve büyük harfler kullanarak doldurunuz.

4. Adım

Burs başvuru formunu doldurduktan sonra çıktısı alınıp,  imzalanacaktır. Mülakata gelirken formun çıktısını yanınızda getiriniz.(Eski bursiyerlerimiz Başvuru çıktısı ile transkripti (veya hazırlık sınıfını geçtiğini gösteren belge) 27 Eylül Cuma günü akşam 18.00’e kadar Vakfımıza ulaştıracaklardır. Adıyaman Üniversitesindeki eski bursiyerlerimiz de sözkonusu belgeleri vakfımızın Adıyaman şubesine ulaştıracaklardır.)

5. Adım

Form kaydı gönderildikten sonra  burs başvuru durumunuz ile ilgili düzeltme, tekrar çıktı alma gibi durumları  burs başvurularım ekranından takip edebilirsiniz.

Başvuru formu

  WEB SAYFASINDAN BAŞVURU İLE İLGİLİ SORUNLARINIZ İÇİN: yakup@yakupyilmaz.com.tr 
 BURS BAŞVURU SÜRECİ İLE İLGİLİ VEYA DİĞER KONULARDAKİ SORULARINIZ İÇİN: ramazanoruc@gmail.com veya ramazanmacin@gmail.com  adreslerine e-mail atabilir siniz.
                            

 

 

Resim Galeri

Son Eklenenler